Terug

Weigeren tot correct afhandelen onvolledig product - LI6645

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. D.

Naar: Luxiv

08/10/2025

Geachte WIj refereren naar bestelling LI6645. Hierbij hebben wij aangegeven dat er 2 cruciale zaken ontbreken bij de levering van de lamp: 1. Installatie handleiding 2. De montage schroef om lamp aan de wand te hangen Dit werd aangegeven per mail en foto's werden opgestuurd. Reeds 6x werd er naast de kwestie geantwoord met zogenoemde blijk van klanttevredenheid en gedeeltelijke terugbetaling en een korting op een nieuwe aankoop. We vragen echter een correcte afhandeling van het gebrek, conform de consumentenwetgeving: 1. U stuurt ons de ontbrekende stukken op: handleiding & connectiestuk 2. U neemt de volledige retour op u, u bezorgd ons een retourlabel en u betaald de volledige aankoopwaarde terug. 3. U betaald de volledige aankoopwaarde terug.

Berichten (1)

Luxiv

Naar: K. D.

09/10/2025

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben de trackinggegevens bekeken en daaruit blijkt dat uw pakket op 23 september 2025 is afgeleverd. Om u verder te helpen, hebben we afbeeldingen van de verzenddocumenten en de trackingstatus bijgevoegd, zodat u de verwerkingsvolgorde duidelijk kunt zien. Bovendien kunt u uw pakket rechtstreeks op de website van de vervoerder volgen voor meer informatie: - Trackingnummer: Q19301475674B3000 - Volg uw bestelling hier: s:t.17track.net/ennums=Q19301475674B3000 Hier zijn enkele handige tips: - Controleer uw voordeur, veranda, brievenbus of de eigendommen van uw buren voor het geval het pakket in de buurt is achtergelaten. - Soms worden pakketten bewaard bij uw plaatselijke postkantoor of afhaalpunt. - Als u een gebouwbeheerder of conciërge heeft, hebben zij het pakket mogelijk voor u opgehaald. Als u uw pakket nog steeds niet kunt vinden, of als u andere vragen of opmerkingen heeft, neem dan onmiddellijk contact met ons op. U kunt ook de trackinglink gebruiken om rechtstreeks contact op te nemen met de vervoerder voor verdere hulp. Wij blijven tot uw dienst om een vlotte levering van uw bestelling te garanderen. Nogmaals bedankt voor uw geduld en begrip! Met vriendelijke groet, ---- On Wed, 08 Oct 2025 19:00:35 +0100 klachten@test-aankoop.be wrote --- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 09 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform