Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht!
We hebben de trackinggegevens bekeken en daaruit blijkt dat uw pakket op 23 september 2025 is afgeleverd.
Om u verder te helpen, hebben we afbeeldingen van de verzenddocumenten en de trackingstatus bijgevoegd, zodat u de verwerkingsvolgorde duidelijk kunt zien.
Bovendien kunt u uw pakket rechtstreeks op de website van de vervoerder volgen voor meer informatie:
- Trackingnummer: Q19301475674B3000
- Volg uw bestelling hier:
s:t.17track.net/ennums=Q19301475674B3000
Hier zijn enkele handige tips:
- Controleer uw voordeur, veranda, brievenbus of de eigendommen van uw buren voor het geval het pakket in de buurt is achtergelaten.
- Soms worden pakketten bewaard bij uw plaatselijke postkantoor of afhaalpunt.
- Als u een gebouwbeheerder of conciërge heeft, hebben zij het pakket mogelijk voor u opgehaald.
Als u uw pakket nog steeds niet kunt vinden, of als u andere vragen of opmerkingen heeft, neem dan onmiddellijk contact met ons op. U kunt ook de trackinglink gebruiken om rechtstreeks contact op te nemen met de vervoerder voor verdere hulp.
Wij blijven tot uw dienst om een vlotte levering van uw bestelling te garanderen.
Nogmaals bedankt voor uw geduld en begrip!
Met vriendelijke groet,
---- On Wed, 08 Oct 2025 19:00:35 +0100
klachten@test-aankoop.be wrote ---