Terug

weigeren opgave retouradres

In behandeling Openbaar

Charveau

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. V.

Naar: Charveau

09/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16/09/2025 heb ik in uw online winkel een colbert (bestelling charveau1119) gekocht, waarbij ik het bedrag van 69.99 euro plus 8.99 euro voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 27/092025 , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 2/10/2025 10:39 per e-mail, gevraagd achter het retouradres. Dit volgens de instructies op uw website. Op 5/10/2025 8:17 antwoordde u dat mijn verzoek: retouradres vernemen, niet kon worden ingewilligd omdat u de reden van terugzenden wenst te kennen. Tot heden: 9/10/2025 weigert u het retouradres te geven. Hiervoor verwijs ik naar uw verschillende antwoorden op mijn mail. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 69.99 euro. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform