Terug

Weigeren levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: D'Hondt Interieur

27/03/2022

Dag,Op 22.05.21 bestelde ik 5deuren voor levevering augustus 21. Na 8 maand is er nog steeds geen spoor te bespeuren van de gevraagde deuren. Na een erg moeilijke communicatie heb ik vernomen dat 3 van de 5 deuren binnen zijn, ook deze weigeren jullie te plaatsen. Werkelijk een schandalig bedrijf. De 6.000 euro is reeds lang betaald en toch worden wij helemaal niet beleverd. Iedereen die aan het bouwen is, is reeds op de hoogte van jullie praktijken. Dit kan absoluut niet zo verder. Er is amper tot geen communicatie. Wij hebben ruim op tijd besteld en betaald, we verwachten de goederen waar we recht op hebben.

Berichten (2)

D'Hondt Interieur

Naar: J. B.

28/03/2022

Beste,Via onderstaande naam en offerte bonnummer, kunnen wij echter geen dossier vinden.Wij zouden het apprecieren, mocht de klant ons viaklantendienst@dhondt-nv.be contacteren met de correcte gegevens, nl bestelnaam en ordernummer bestelling.Het is inderdaad zo, dat indien niet alle deuren van de bestelling klaar zijn, deze ook niet deels geleverd worden.Wij hebben een te groot orderboek om bestellingen onvolledig te laten doorgaan. Dit is moeilijk opvolgbaar.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst - D'Hondt nvCindy ValepijnCindyValepijn'‹Leenstraat29750KruisemT09/389.84.82M0478/27.97.62www.dhondtinterieur.be

J. B.

Naar: D'Hondt Interieur

28/03/2022

Dag,Gaat over order 12102280.Jana


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform