Terug

Weigeren bezorging maaltijdbox

Opgelost Openbaar

Marley Spoon

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. O.

Naar: Marley Spoon

09/06/2019

Beste, ik bestelde enige weken geleden een maaltijdbox bij Marley Spoon als test (aan kortingtarief). Dit beviel mij niet helemaal (er ontbraken ook ingrediënten), maar ik wilde het niet helemaal afschrijven. Ik had daarom gekozen voor 'alle komende leveringen overslaan' ipv 'lidmaatschap opzeggen. Vandaag krijg ik bevestiging van een box die voor mij wordt samengesteld voor levering komende woensdag, terwijl ik dit helemaal niet verwacht had. Het is blijkbaar zo dat je met 'alle komende leveringen overslaan' enkel die van de komende 7 weken overslaat. Daarna beginnen ze gewoon opnieuw met wekelijks een box klaar te maken. Dit heb ik alleszins niet opgemaakt uit de informatie op hun website. Ze beweren ook dat ik 10d op voorhand verwittigd werd van het klaarmaken van de nieuwe box via mail, maar ik heb geen mail ontvangen. Ik kan deze box niet meer annuleren of weigeren, omdat dit maar kan tot 6 dagen voor ontvangst. Wat kan ik doen?

Berichten (2)

Marley Spoon

Naar: I. O.

11/06/2019

DATA NOT AVAILABLE

I. O.

Naar: Marley Spoon

12/07/2019

Ik ben blij met de gevonden oplossing, maar het volgende is een leugen: "Bij het pauzeren van het lidmaatschap, werd een datum gekozen en deze werd vastgelegd door de klant zelf op 2-06-2019." Het is absoluut niet duidelijk en al zeker niet zelf te kiezen of door mij gekozen tot welke datum de pauze duurt. In tegendeel, het lijkt alsof je de leveringen stopzet tot je zelf terug aangeeft dat je opnieuw een box wil ontvangen, dan is het vreemd dat je ineens bevestiging krijgt dat je box klaarstaat voor verzending. Voor mij mag dit afgerond worden, maar ik zou toch voorstellen aan Marley Spoon van deze afspraken duidelijk zichtbaar te maken wanneer een account tijdelijk gepauzeerd wordt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform