Terug

Wegens overname bpost door bnp paribas kan ik mijn bankkaart niet meer gebruiken!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. N.

Naar: BNP Paribas Fortis

25/01/2024

Ik kan mijn rekeninguittreksels niet bekijken,geen geld afhalen,geen betalingen doen en ik weet niet of mijn bestendige opdrachten nog doorgaan en ook weet ik niet of er nog geld kan worden gestort op mijn rekening zoals mijn invaliditeitsuitkering!!!ik heb contact opgenomen met bnp paribas en gedaan wat ze vroegen maar dat hielp niet.en nu zijn ze niet meer bereikbaar!!!ik kom wel in de problemen met mijn betalingen (huur,afrekening gas en elektriciteit,proximus...

Berichten (2)

BNP Paribas Fortis

Naar: A. N.

25/01/2024

BesteWe hebben de klacht goed ontvangen en geregistreerd met ref CMPL0059830.We zullen deze klacht zo snel mogelijk behandelen.Met vriendelijke groeten,Complaints Management ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================

BNP Paribas Fortis

Naar: A. N.

25/01/2024

Geachte,BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen.We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform