Beste ik wil een klacht neerleggen tegen een Nederlandse webshop Alexi boutique.Het bedrijf claimt een hoofdkantoor te hebben in Amsterdam. Maar het is niets anders dan dropshipping uit China .Helaas had ik niet even de reviews gelezen voordat ik hier besteld had .Na de bestelling geplaatst te hebben en op voorhand betaald krijg ik geen orderbevestiging. Ik zend een mail waarop ik snel antwoord krijg dat ze idd de bestelling zien geplaatst staan en dat de bevestiging zo zou binnen komen . ( tot op heden wacht ik nog op de orderbevestiging).Ruim 1 maand moeten wachten voordat de bestelling binnen was. Weer een mail gestuurd met de vraag waar mijn jurken bleven .Uiteindelijk ontvangen en dan blijkt dat de producten gewoon veel anders zijn dan ik bestelde . 1 jurk is gewoon een heel ander model (deze bestelling deed ik niet ) om over de kwaliteit nog maar te zwijgen . Het is goedkope Chinese rommel die onder de noemer van boutique te duur verkocht word . De andere jurk lijkt van print het zelfde maar blijkt er ook veel goedkoper en andere stof uitzien dan op de website. De knoopjes hebben een andere kleur en de lengte klopt niet met wat ze aanbieden op hun site .Terugzenden kan maar dan kom je erachter dat deze naar China moeten gestuurd worden en de kosten voor eigen rekening komen , ook al ligt de fout bij hen . De kosten zijn hoger dan ze op hun site vermelden ca. 25 euro. Ik probeer hen al dagen te contacteren maar helaas ze reageren op niets . Telefonisch zijn ze niet bereikbaar terwijl ook op de website staat dat ze 7/7 bereikbaar zijn . Herhaaldelijke mails verstuurd dat ik een retourbon wil . Na vele mails eindelijk een reactie . Gewoon een standaard bericht met een bon waar ik de order nr moet invullen en reden tot terugzenden. Geen barcode niets . Echter hier ben ik niets mee ?? Er staat geen barcode bij en als ik het opzoek en verstuur met track and trace code (zoals verplicht)kom ik aan 46 euro voor verzending .In plaats van de 25 euro die zij beweren op hun site .Dit kan toch niet voor een fout die zij maakte ?? Het spijt me zo en is zo teleurstellend maar het is geen verkeerde maat of zo het zijn Gewoon verkeerde jurken die ze opstuurde . Ik ben volledig akkoord dat als het een verkeerde maat is of mijn eigen fout dat de verzending ten laste van mij komt met het juiste retour ticket . (Barcode)Zoals alle webshops maar nu krijg ik gewoon het adres doorgestuurd en reden waarom . Nu reageren ze op niets meer als ik vraag voor een oplossing . Hoe ik het dan eventueel toch kan verzenden voor 25 euro . Of dat ze me een andere oplossing kunnen geven . Ik vind dit frauduleuze praktijken! Als ze dit bij iedereen doen geen orderbevestiging geven en zomaar wat stock uit China opsturen dan is het niet moeilijk om te bestaan . Want dan ziet iedereen er tegen op om de hoge retour kosten te doen en laten ze het zo . Die jurken kosten me 99,00 euro .Ik ben bang als ik ze verstuur voor 47 euro dat ik nog meer kwijt ben.Graag jullie hulp