QuoteGeachteIn bijlage ziet u een foto van het waterverlies dat wij de laatste maand vaststellen. Om de week moet ik een 20 à 30 liter water aan de spa toevoegen om het peil te behouden.Ik vrees dat er een probleem is. Mag ik vragen dit te komen vaststellen en uiteraard te herstellen.Ik mag ook veronderstellen dat deze herstelling nog in de wettelijke garantieperiode van 2 jaar na aankoop valt. Kan u ook daarover bevestiging geven?Graag spoedige terugkoppeling op deze mailMet vriendelijke groetenFernand DaemersUnquoteDit was de mail die ik op 21 juni stuurde naar het bedrijf in Nederland (3888 NK Uddel). Het betrof mijn vraag tot herstelling van de Spa met waterverlies. De reactie van het bedrijf op mijn mail was dat het voor het ogenblik heel druk is en dat daarom tussenkomen op een standaard mail die ik van hen ontvangen had geen zin had. Omwille van de hoogdringenheid van het defect heb ik dat toch gedaan. De laatste veertien dagen zelfs ELKE dag, verschillende keren. Telkens is het antwoord: ik kan u niet doorverbinden met de technische dienst. Geef uw nummer op en wij bellen uzelf later terug... NOOIT dus! Ik heb al iedereen van de ontvangstbalie aan de lijn gehad, met telkenmale hun vraag om mijn verhaal te doen. Ik leg het dan voor de zoveelste keer uit, dan zegt de telefoniste een ogenblik. Ik zoek iemand op de dienst. Dan terug telefoniste: Sorry mijnheer, ik kan niemand bereiken. En dat blijft maar duren en ondertussen verliest mij Spa voortdurend water. Het is om gek te worden. Ik ben teneinde raad. HULP!!!