Terug

Wasmachine was stuk bij aankoop

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Electro Troc

06/04/2016

Op 26 maart heb ik een wasmachine aangekocht bij Electro Troc in Ronse. Deze bleek bij thuiskomst en plaatsing niet te werken.Na telefonisch contact met de verkoper, stelde hij voor om het toestel terug te brengen en om te ruilen. Bij aankomst in de winkel met het kapotte toestel, kreeg ik volgende uitleg: 'Bel naar de firma (Bauknecht) van het product, en laat een technieker komen om ze te maken' Na telefonisch contact met Bauknecht, blijkt dat de technieker pas op 13 april kan langskomen. Ondertussen stapelt de was zich op. Ik kan toch geen genoegen nemen met een nieuwe wasmachine die om dienst te kunnen doen, gerepareerd moet worden?Ondertussen is er ook telefonisch contact geweest met de winkel maar daar kwamen ze niet met een oplossing. Volgens hen is dit de normale gang van zaken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform