Beste, mijn warmtepompdroger is nog altijd niet volledig in orde sinds jullie in oktober 2020 voor de eerste keer geweest zijn.Ondertussen zijn jullie meerdere keren geweest, nadat de eerste technieker de warmtepompdroger meer kapot heeft gemaakt dan ze was.Na het laatste bezoek van jullie technieker, heb ik een mail gestuurd (op 13/02/2021) naar de verantwoordelijke Stefan De Keyser, waarin ik zei dat het lawaai nog erger was. En de vraag of dit nog verholpen wordt.Op 17/03/2021 stuur ik terug een mail omdat ik nog altijd niets gehoord heb.Rond begin april belt mijn echtgenoot elke dag naar CE repair services om toch een antwoord te krijgen. UUiteindelijk krijgen we het antwoord dat de reparatie voor onze rekening is. Terwijl de eerste technieker ze meer kapot gemaakt heeft en dat ze na al de bezoeken van jullie techniekers nog altijd niet volledig gemaakt is tot op de dag van vandaag.Spijtig genoeg blijkt het dat de enige oplossing test aankoop in schakelen is.Hopelijk wordt er nu iets aangedaan en wordt ze na 6 maanden eindelijk volledig gemaakt op kosten van jullie bedrijf.Met vriendelijke groeten,Pallant Joke