Terug

Wanprestaties/Oplichting?

Closed Openbaar

isoboost

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: isoboost

24/06/2025

Voor de opstelling van de offerte werd ik continu gebeld, voor follow-ups, inlichtingen, toelichtingen, etc. Vanaf dat ik besloot met IsoBoost in zee te gaan en het voorschot ontvangen is, is dit volledig gekeerd... zeer moeilijk bereikbaar, weinig tot geen respons, de opvolging verloopt stroef. Ik heb zelf via verschillende kanalen moeten vragen wanneer ik stond ingepland. Wat veel later was dan afgesproken... Deze dag was gisteren 23/06/2025. Ik heb helaas absoluut niets vernomen van hen, niet op voorhand en niet de dag zelf. Niet van de vertegenwoordiger Jasper D., noch van andere medewerkers. Ze zijn NIET komen opdagen... Daarenboven wordt de lijn met opzet bezet gehouden. De vertegenwoordiger Jasper D. is ook niet meer bereikbaar. Ik zal niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen indien deze walgelijke houding aan blijft houden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform