Beste
Eind september werd onze geboekte vlucht naar Bali gewijzigd door Singapore Airlines. Via onze travelling agency GotoGate kregen wij de keuze om:
1 een alternatieve vlucht te aanvaarden waarbij we 13 uur langer moesten reizen
2 een refund te vragen
Wij kozen voor optie 2.
Tot op vandaag hebben wij nog steeds geen refund ontvangen.
Als we naar de status van de aanvraag kijken via de app van GotoGate blijft de status in behandeling door Singapore Airlines.
Ik heb reeds verschillende keren gechat, gebeld en mails gestuurd met zowel Singapore Airlines als met GotoGate.
Bij GotoGate zeggen ze dat ze de refund pas kunnen terugstorten van zodra ze die via Singapore Airlines hebben ontvangen. Reden dat ze die nog niet hebben ontvangen is volgens GotoGate door drukte bij Singapore Airlines.
Bij Singapore Airlines zeggen ze dat we ons probleem moeten opnemen via de travelling agency, dus GotoGate, omdat we via hen geboekt hebben.
Gevolg is dat we ondertussen 2 maand na datum van annulering zijn en de status van terugbetaling onveranderd blijft.
In bijlage vinden jullie de referentienummers van zowel Gotogate als het vluchtnummer dat gewijzigd werd.
Ik hoop dat dit snel opgelost wordt, want het is enorm frustrerend dat na al mijn pogingen er nog steeds niets ondernomen wordt door beide firma's.
Alvast bedankt
Kristof Schoutteeten
Brugse Steenweg 83
8370 Blankenberge
+32494876396