Terug

Waardeloos bedrijf

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Wavess

07/06/2023

Beste,Compleet verkeerd product geleverd van echte Ali-express kwaliteit. Schoenen besteld veel later zijn toegekomen dan verwachte levertijd. (tot hier toe geen probleem)Deze Leken ook totaal niet op de foto's van het reclame toen. Bovendien ontving ik verkeerde maat.Ik vraag om een retourformulier maar krijg een mail terug telkens zonder formulier.Ze versturen jou een verkeerd product vanuit Azië en praten je daarna zelf een schuldgevoel aan dat je niet moet retourneren om brandstof te besparen. Ik heb echt nog nooit zo iets meegemaakt. Ik heb maat 38 besteld en maat 39 ontvangen. Ik dacht eerst dat kan altijd gebeuren dus heb een mail gestuurd dat ik een foute maat heb ontvangen maar ik krijg mail dat ik zelf de retour moet betalen.Ik was zeker niet met akkoord. Dan krijg ik een het volgende voorstel: *Wat jammer dat u niet tevreden bent over een reeds besteld product. Een product kan onder bepaalde voorwaarden binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Deze kunt u vinden in onze voorwaarden.Indien retourneren van een product mogelijk is, verwijzen wij nogmaals naar onze voorwaarden, omdat de verzendkosten voor rekening van de verzender zijn en te allen tijde voorzien moeten zijn van een werkend track en trace nummer. Ook moet een retourformulier worden bijgevoegd met alle benodigde informatie (deze ontvangt u via een aanvraag- en goedkeuringsmail).WAVESS streeft naar een betere en schonere wereld. Om deze reden en om verspilling te voorkomen, proberen wij retourzendingen te beperken. Een retourzending kost niet alleen extra transport (brandstof), maar ook veel extra tijd en in veel gevallen worden producten helaas niet opnieuw verzonden / gebruikt. Dit kost ons niet alleen geld maar gaat ook ten koste van de natuur. Bovendien hoeft u geen moeite te doen om het product opnieuw te verpakken, een verzendlabel te maken, de verzendkosten van min. €15 te betalen inclusiefTrack & Trace, naar het postkantoor gaan en het product versturen. Daarom willen wij u een terugbetaling van 30% aanbieden, waarbij u het product mag houden. Wellicht kunt u een familielid of vriend blij maken met uw aankoop, zodat het product alsnog gebruikt kan worden.*Uiteindelijk na verzenden van veel mails had ik toch een retourformulier ontvangen. Op mijn kosten heb ik het terug gestuurd met een trace en track. Pakker werd op 31 mei bezorgd en sindsdien reageren ze niet meer op mijn mails terwijl dat je telkens een bevestigingsmail gaat ontvangen van je jouw verzonden mails maar dit krijg ik niet meer. Dat wilt zeggen dat mijn mailadres is geblokkeerd (vermoed ik).Bestelbedrag:49.95Retourkosten:9.60 Retouradres:Team Wavess, ALKMAARFluorietweg 14B 1812RROVS Parcel EU

Berichten (1)

Wavess

Naar: M. S.

07/06/2023

Beste heer/mevrouw,Met deze e-mail bevestigen wij de ontvangst van jouw bericht. Momenteel ervaren wij enorme drukte op onze klantenservice afdeling en doen er alles aan om jou zo spoedig mogelijk te woord te staan. We verzoeken je vriendelijk om geen herhalende e-mails te sturen wanneer je geen antwoord ontvangt. Hierdoor hopen e-mails op waarvan het gevolg kan zijn dat je nog later een reactie ontvangt. We proberen je zo snel mogelijk te helpen en werken met ons team extra uren om iedereen te voorzien van een reactie.  Op onze website wavess.nl vind  je antwoorden op de meest gestelde vragen. Klik op deze link om direct naar de juiste pagina te navigeren.  s:wavess.nlages/veelgestelde-vragenWe verzoeken nogmaals om niet meerdere e-mails te versturen, je ontvangt vanzelf een reactie van ons team.  Bedankt voor je geduld.Met vriendelijke groet,Team Wavess


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform