Terug

Waarborg vakantieverblijf niet terugbetaald zonder motivatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Roompot Vakanties

27/01/2020

Beste,Wij hebben in augustus 2019 2 weken doorgebracht in Noordzee Résidence Cadzand-Bad. De accomodatie was perfect, maar tot op heden is onze borg (65 euro) nog niet teruggestort. Het personeel is geen opmaak komen doen vóór ons vertrek. De eindschoonmaak was voor ons. Dit hebben naar behoren gedaan. Na melding aan de receptie, mochten we zo vertrekken, zonder controle van hen de receptionist zei dat de waarborg zou teruggestort worden. Na meer dan een maand is er nog niets teruggestort. Eerst hebben wij via online chats van de website Roompot Vakanties om uitleg gevraagd. Dit hebben we tweemaal gedaan. Het antwoord was telkens dat onze vraag zou doorgegeven worden. Na vergeefs wachten op een reactie hebben wij een email naar de klantendienst verzonden, maar via dit kanaal is nooit geen reactie gekomen. De klachtenformulier via de website hebben ook ingevuld, al stond er aangegeven dat dit uiterlijk 2 weken na het verblijf moet gebeuren! T'ja, op de receptie werd bij ons vertrek gezegd dat de terugbetaling enkele weken kon duren... Tot op heden hebben we geen motivatie gekregen voor het niet terugbetalen van de waarborg.Als Roompot Vakanties ons als klant wil behouden, dat dienen zij dit bedrag terug te storten. Het heeft dan ook geen zin dat ze onze email-inbox met aanbiedingen sturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform