Terug

Waar is mijn bestelling??

Closed Openbaar

Koopjeshuis.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: Koopjeshuis.nl

29/11/2022

Beste, ik bestelde op 11 oktober 2022 pantoffels die als een fopcadeau dienden voor m'n vriendin haar verjaardag, deze kosten 19,95 euro.Tot op het heden heb ik nog altijd niets ontvangen ook geen response op de mails die gestuurd zijn. Waar is mijn bestelling ??

Berichten (2)

D. B.

Naar: Koopjeshuis.nl

06/12/2022

Hallo, dit is de 2e mail via test aankoop, we zijn ondertussen 7 dagen verder en nog altijd geen response??

D. B.

Naar: Koopjeshuis.nl

24/12/2022

Halloo.Ondertussen is dit het 3e bericht aan jullie, nog steeds geen reactie van jullie en nog steeds geen pakket ontvangen van jullie waar ik voor heb betaald. Jammer dat jullie nalatig zijn maar ik ben vriendelijk en jullie krijgen van mij nog 1 kans. Krijg ik geen reactie of mijn pakket of geld terug zal ik verplicht zijn om verdere stappen te ondernemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform