Terug

Waar blijft bestelling?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. P.

Naar: D'Hondt Interieur

17/10/2023

Beste, ik bestelde in oktober 2022 een binnendeur. Ik had al verschillende keren contact via e-mail in verband met vordering van de productie, waarin telkens werd gezegd dat het langer zou duren dan gepland. Intussen krijg ik sinds eind augustus geen antwoorden meer op m'n mails. Ik begin me dus heel ernstig af te vragen of en wat er is misgegaan met deze bestelling, waarvoor ik een voorschot heb betaald.

Berichten (1)

D'Hondt Interieur

Naar: B. P.

23/10/2023

Beste,De smeeddeur met referentie 6220082 staat ondertussen gelakt in ons magazijn. Enkel glas dient nog aangeleverd te worden.Onze excuses voor de lange wachttijd.Met vriendelijke groeten,Cordialement,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform