Je ticket (266185) is door ons gea¼pdatet! Wil je een reactie toevoegen? Reageer dan op deze mail.----------------------------------------------Quinn, 24 Apr 2024, 10:29 CESTBeste,Deze nummerplaat heb je op 01/11/2022 toegevoegd aan je 4411-account vanuit de app. Ook heb je er toen voor gekozen de automatische nummerplaatherkenning te activeren. Deze plaat werd nadien niet meer verwijderd. Wanneer deze nummerplaat aan de ingang van een met ANPR camera's uitgeruste parking gescand wordt, zal de facturatie automatisch gebeuren aan het account waarop de nummerplaat is toegevoegd en de nummerplaatherkenning actief is. Hier dus jouw account. Wij mogen hier niet in tussenkomen. Het wissen van nummerplaten die je niet meer toebehoren is de eigen verantwoordelijkheid van de gebruiken.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Kind regards,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411FAQ: s:support.4411.io/hc----------------------------------------------klachtenbox, 23 Apr 2024, 10:43 CEST --------------------------------This email is a service from 4411.[NL77ZJ-LPXW7]   --------------------------------This email is a service from 4411.[NL77ZJ-LPXW7]