Terug

Vraag update van UConnect systeem 10

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

T. C.

Naar: Fiat Belgique

10/10/2024

Beste, Mijn klacht heeft betrekking op chassisnummer (VIN) : ZFA25000002Y22998; een Frankia Camper Titan 790GD met nummerplaat 2-FGS-519 Sinds Mei 2024 heb ik deze nieuwe camper en is er schijnbaar niemand die mij kan helpen om te maken dat ik mijn UConnect10 systeem kan updaten. Alles zou schijnbaar "over the air" gebeuren, maar daar gebeurd gewoonweg niets, zelfs dat er een verbinding is via wifi. De kaarten in mijn GPS bijvoorbeeld dateren van Mar 2020 (u leest goed 2020); dus meer dan vier jaren geleden. (foto in bijlage) Ik zou deze graag up to date hebben want ben al enkele malen in moeilijke situaties verzeild geraakt omdat mijn kaarten niet up to date waren. Mijn herhaalde vragen blijven tot op heden onbeantwoord. Schijnbaar ligt het probleem ergens aan het feit dat het UConnect10 systeem NIET gelinkt is aan mijn chassisnummer. Als dat het geval is, moet er toch wel ergens iemand bij Fiat zijn met wat goede wil die deze link kan leggen of toch ten minste kan zeggen hoe wij er kunnen voor zorgen dat updates alsnog kunnen uitgevoerd worden. Ik ben ervan overtuigd dat dit probleem kan opgelost worden ALS FIAT ER TENMINSTE EEN (KLEINE) INSPANNING WIL VOOR DOEN om een klant te helpen (tenzij verkoop belangrijker is dan tevreden klanten). Ik zou Fiat zeer dankbaar zijn dit probleem te helpen oplossen (waardoor mijn waardering voor Fiat terug zou stijgen want tijdens de voorbije maanden is die ernstig gedaald). Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Willy Cosijn

Berichten (1)

T. C.

Naar: Fiat Belgique

10/10/2024

Beste, Ik wens nog toe te voegen dat ik het spijtig vind mij tot jullie te moeten richten via dit kanaal, en dit omdat ik er niet in slaag in contact te komen met Fiat België via het contactformulier op de website. Ik kijk uit naar een positieve en meewerkende reactie. Alvast bedankt.

Bemiddeling door Testaankoop 28 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform