Terug

vraag omwisseling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Gift'in

26/01/2020

Beste,ik heb via een cadeaubon van testaankoop een koptelefoon gevraagd voor mijn dochter (lidmaatschap actie) bij ontvangst blijkt dat het toestel niet voldoet en zelfs op minimaal geluidniveau nog steeds veel te luid klinkt... dus voor de docher onbruikbaar.Ik heb hierover contact gehad met JBL die me gevraagd hebben een paar zaken te testen, maar zonder succes. vervolgens hebben ze me doorverwezen naar de verkoper.Ik heb reeds 1 maand geleden contact opgenomen met Giftin, maar wordt aan het lijnt gehouden... laatste mail op 19/1 zonder antwoord

Berichten (1)

Gift'in

Naar: D. M.

01/02/2020

Goeiedag, Wij bedanken u om contact op te nemen met de klantendienst van YOUKADO. Uw verzoek is reeds opgelost. Wij hopen dat we op uw verzoek hebben beantwoord en dat het u tevreden heeft gesteld. Met vriendelijke groeten, Uw Youkado klantendienst tél: 0 56 85 25 25 (van maandag tot vrijdag  9h-12h/14h-17h) email:  contact@youkado.com www.youkado.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform