Terug

Volledige betaling uitgevoerd, geen hulp van Intrum, betaling in dossier staat weer open

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: INTRUM JUSTITIA

04/11/2020

Ik betaalde de openstaande schuld aan Intrum volledig af. Ik had eerst een betaalplan waarvan ik de eerste termijn betaalde. De maand erna (november 2020) besliste ik om toch nog het volledige resterende bedrag van 47,08 euro ineens te betalen. Ik heb hiervan bewijzen maar Intrum zegt steeds wacht maar af. De betaling komt niet binnen. Deze is gebeurd via hun site, een online betaling via Buckaroo. Ze moeten onmiddellijk de betaling opzoeken en het dossier afsluiten.

Berichten (2)

K. J.

Naar: INTRUM JUSTITIA

05/11/2020

Kunnen jullie dit oplossen? Ik heb dit ook al gevraagd in mijn online dossier en jullie antwoorden niet en bellen me niet terug. Het kan niet dat een online betaling na 2 dagen nog niet is geregistreerd.

K. J.

Naar: INTRUM JUSTITIA

09/11/2020

Kunnen jullie dit nu eindelijk in orde maken?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform