G'avond Mevrouw, Meneer, Ik bestelde in jan 2022 2 relax zetels van Enzo Luca bij Morres Meubelen. De 2 relax zetels worden geleverd op 14 juni 2022. Na verloop van tijd zien we dan de verf van poten komt. We gaan op 1 mei 2024 langs in de winkel en krijgen te horen dat onze zetels met de verkeerde poten zijn geleverd. Er waren metalen poten besteld maar ze hebben houten poten geleverd. We moeten dit verder afhandelen met de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan mailen we alles door en na 1 week krijg ik na telefonisch contact te horen dat ze ons een voorstel gaan mailen. Op 15 mei krijg ik van de klantendienst ( Mevr. Kelly van Deudekom ) een mail waarin ze op hun kosten 1 poot willen vervangen. De andere poot moeten we zelf betalen zijnde 150 € voor de poot en 180 € voor montage. Ik mail hun terug dat we hiermee niet akkoord kunnen gaan omdat de garantie van 2 jaar nog niet is verstreken en dat ik wens dat beide potten op hun kosten wordt vervangen. Op 16 mei krijg ik van Mevr. de Deudekom een mail dat ze niet op mijn voorstel in gaat, maar dat wel haar voorstel geldig blijft.Graag uw advies / reactie hoe we dit verder moeten aanpakken, want 13 juni komt de garantie periode te vervallen.Afwachtende op een positieve reactie,Mvg, Martin