Terug

Vlekken/beschadiging werkblad

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: KVIK

31/08/2020

In februari 2018 hadden we reeds onze keuken besteld in jullie vestiging te Zaventem bij verkoopster Ann Tierens. Bij deze verkoop werd door haar jullie werkblad Kvik Touch aangeraden met de argumenten dat dit gebruik -en onderhoudsvriendelijk was. Daar dit perfect paste bij ons concept kozen we dan ook voor dit werkblad.In maart 2019 werd onze keuken effectief geïnstalleerd en werd ons een spuitbus achtergelaten met de boodschap dat we hier zonder problemen ons werkblad mee konden kuisen. Er werd niet meegedeeld dat dit niet elke dag mocht.Het duurde niet lang of we stelde vast dat sommige plekken niet meer te verwijderen waren. We dachten dat dit zou slijten maar het werd alleen maar erger.In februari 2020 heb ik Ann Tierens hierover dan ook gemaild om mijn teleurstelling te uiten en een oplossing te vragen. Het duurde bijna 3 weken voor ik van haar een antwoord ontving.Ze vertelde me dat wij het blad verkeerd reinigde en zeker niet elke dag het product mochten gebruiken. Warm water zou voldoende moeten zijn om de lagen die erop liggen te verwijderen.Het was dus eigenlijk onze schuld maar we hebben alleen de instructies gevolgd die we gekregen hebben bij installatie. Bij de verkoop werd hiervan nooit gesproken.We konden ook kiezen om iemand te laten komen voor de reiniging maar dit zou betalend zijn. Hierop vroegen we hoeveel dit zou kosten maar tot op vandaag hebben we nog steeds geen antwoord.Sindsdien kuisen we het alleen nog maar met warm water en sporadisch met het product maar zonder resultaat. Het wordt alleen maar erger.Dit is absoluut niet wat ik verwacht als men dit verkoopt met de boodschap onderhoudsvriendelijk. We hebben zolang aan onze verbouwing gewerkt, we kiezen voor een mooie keuken maar al de vlekken in ons werkblad doen afbreuk aan dit alles.We zijn enorm teleurgesteld en we vragen dan ook een oplossing daar, volgens mijn mening, dit niet onze schuld is.Verder ben ik ook niet tevreden betreft de service (in het bijzonder deze van Ann Tierens) in Zaventem. Onze keuken werd ook afgeleverd met een foute kastdeur en een beschadiging en het heeft tot eind september geduurd om dit te vervangen. Elke keer als we belde, was ze toevallig niet in de zaak of ging ze ons terugbellen. Wat natuurlijk nooit gebeurde. Ze zei zelfs dat ze ons meermaals hadden proberen te bellen maar zowel ik als mijn vriend hadden geen gemiste oproepen.Het is zeer jammer dat 1 jaar na installatie ons werkblad al zo is toegetakeld. Ik kan me er niet bij neerleggen dat dit 'normaal' is.We wensen dan ook graag een oplossing voor dit probleem en dit in de vorm van een nieuw werkblad (uiteraard niet hetzelfde!).Via facebook en mail krijgen we geen respons. Niet bepaald klantvriendelijk.Graag dus snel een antwoord en een gepaste oplossing

Berichten (1)

K. D.

Naar: KVIK

17/09/2020

Beste,Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen.Graag ontvang ik uw standpunt in deze.Met vriendelijke groeten,Katia Denies


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform