Door een foutieve tracking van Vinted zijn twee pakketjes zogezegd niet verstuurd door mij terwijl ik bewijs heb van de verzenddienst Homerr dat dit wel het geval is. Ik ben mijn artikelen dus kwijt en krijg hiervoor geen vergoeding, ondanks dat de kopers tevreden zijn van hun aankoop. Ik heb Vinted al tijdens het proces van verzenden aangesproken via de helpdesk dat de tracking niet in gang gezet was en dat ze dit moesten nakijken want dat mijn pakketten dreigden geannuleerd te worden, maar geen reactie.
Vinted beweert nu dat ze niet kunnen tussenkomen omdat ze beperkt zijn tot een bepaald proces. Dat dit buiten hun macht ligt en geen actie kunnen ondernemen. Ze zeggen dat ik het moet overeenkomen met de kopers, met andere woorden dat ik afhankelijk ben van hun goodwill om via een betaalverzoek te betalen voor de ontvangen artikelen.
Er zijn dan zelfs nog pakketten waarbij de tracking niet klopt, de bestelling is afgehaald maar volgend vinted niet dus ik kan mijn geld ook niet ontvangen. Ook hier heb ik vinted voor gecontacteerd om dit op te volgen en aan te passen. Maar ze negeren deze berichten.