Terug

Vierde herhaling voor code Nederlands en oplossingen cursus Kaart

Opgelost Openbaar

Sint Bernarduscollege Nieuwpoort

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Sint Bernarduscollege Nieuwpoort

07/03/2023

Directeur,We hebben nog steeds de code niet voor Nederlands Frappant 1B leerwerkboek.Nu beginnen wij aan Nerf thema 1 goed gestart 1 werken met een kaart e.v.Wij hebben deze cursussen bij U aangekocht dat impliceert ook mét de oplossingen. Dit duurt na al maanden, als leverancier en verkoper van deze stel ik U nu in gebreke de ook aangekochte oplossingen te weigeren te leveren.Ik mag van U toch verwachten deze eindelijk ten laatste op het einde van de week te verkrijgen teneinde verdere juridische stappen te vermijden?Dank bij voorbaat, en hoogachting,Daniel Van ‘tveld

Berichten (3)

D. V.

Naar: Sint Bernarduscollege Nieuwpoort

12/03/2023

Geachte voorzitter , directeur en leerkracht Dejonghe.N.a.v. het schrijven van mevrouw Dejonghe zal ik de USB stick met de overige delen dinsdag komen ophalen aan uw secretariaat. Waarvoor dank ??Wilt gij ook de oplossingen van Ruimte Nerf vanaf 1 werken met de kaart klaarleggen a.u.b.Tot dinsdag en nog fijn weekend.Met vriendelijke groeten.Dayma en Daniel

D. V.

Naar: Sint Bernarduscollege Nieuwpoort

14/03/2023

Mijnheer de Voorzitter,Mijnheer de Directeur,Mevrouw Dejonghe,Bedankt voor de USB stick oplossingen Nederlands die mijn echtgenote deze morgen bij jullie komen ophalen is als elektronische bijlage bij de cursus.Blijkbaar zijn er al vanaf het begin inzake communicatiefouten.Immers, wij als ouders vragen géén hulp noch bijstand bij het thuisonderwijs dat wij aan Arik geven.Wij schrijven jullie dus niét aan als onderwijsinstelling, wel als uw deeltijdse service als boekhandel. Immers wij kochten deze boeken, cursussen bij jullie. Volledig door ons betaald. Dus mogen wij ook een degelijke service en wettelijke garantie van uwentwege als boekhandel verwachten. Dit duurde zéér lang, omdat dhr. Directeur steeds, onbewust wellicht, doorverwees naar zijn leerkrachten die niets te zien hebben met uw boekhandel.Wij kennen uw contracten met de uitgeverijen niet, U wel.Nu ontbreekt dus nog de elektronische versie van de oplossingen Nerf Ruimte vanaf 1 werken met een kaart uitgeverij Plantyn.Mag ik vragen uw verantwoordelijke boekhandel en contracten beheer onmiddellijk te verzoeken dit probleem, namelijk een volledig betaald maar half geleverd boek op te lossen tegen donderdag eerstkomende want wij verloren al genoeg kostbare tijd bij het lesgeven aan Arik wat hem negatieve gevolgen oplevert. Deels uw aansprakelijkheid.Ik hoop hiermee enige misverstanden te hebben rechtgezet en waardeer het nakomen van uw wettelijke verplichtingen als handelaar, ook naar de uitgeverij toe.Bedankt om tegen donderdag ons ofwel een volledig nieuwe cursus te bezorgen de elektronische oplossingen incluis of enkel deze laatste.Dit is dan ook de laatste verwittiging alvorens de bevoegde rechter in te schakelen en andere bevoegde instanties. Hopelijk kunnen we dit in vrede en minzaamheid eindelijk oplossen.Hoogachting,D. Van ‘tveld

D. V.

Naar: Sint Bernarduscollege Nieuwpoort

18/03/2023

Geachten,na al mijn vorige schrijvens, bedankt voor de oplossing met de USB stick. Dat was zeer vriendelijk.Mag ik ook vertrouwen op de wettelijke garantie voor de cursus Nerf uitgeverij Plantyn.Dank bij voorbaat en hoogachting,Daniel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform