Mijnheer de Voorzitter,Mijnheer de Directeur,Mevrouw Dejonghe,Bedankt voor de USB stick oplossingen Nederlands die mijn echtgenote deze morgen bij jullie komen ophalen is als elektronische bijlage bij de cursus.Blijkbaar zijn er al vanaf het begin inzake communicatiefouten.Immers, wij als ouders vragen géén hulp noch bijstand bij het thuisonderwijs dat wij aan Arik geven.Wij schrijven jullie dus niét aan als onderwijsinstelling, wel als uw deeltijdse service als boekhandel. Immers wij kochten deze boeken, cursussen bij jullie. Volledig door ons betaald. Dus mogen wij ook een degelijke service en wettelijke garantie van uwentwege als boekhandel verwachten. Dit duurde zéér lang, omdat dhr. Directeur steeds, onbewust wellicht, doorverwees naar zijn leerkrachten die niets te zien hebben met uw boekhandel.Wij kennen uw contracten met de uitgeverijen niet, U wel.Nu ontbreekt dus nog de elektronische versie van de oplossingen Nerf Ruimte vanaf 1 werken met een kaart uitgeverij Plantyn.Mag ik vragen uw verantwoordelijke boekhandel en contracten beheer onmiddellijk te verzoeken dit probleem, namelijk een volledig betaald maar half geleverd boek op te lossen tegen donderdag eerstkomende want wij verloren al genoeg kostbare tijd bij het lesgeven aan Arik wat hem negatieve gevolgen oplevert. Deels uw aansprakelijkheid.Ik hoop hiermee enige misverstanden te hebben rechtgezet en waardeer het nakomen van uw wettelijke verplichtingen als handelaar, ook naar de uitgeverij toe.Bedankt om tegen donderdag ons ofwel een volledig nieuwe cursus te bezorgen de elektronische oplossingen incluis of enkel deze laatste.Dit is dan ook de laatste verwittiging alvorens de bevoegde rechter in te schakelen en andere bevoegde instanties. Hopelijk kunnen we dit in vrede en minzaamheid eindelijk oplossen.Hoogachting,D. Van ‘tveld