Terug

Vetraging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: KEOLIS

30/07/2024

Beste, Wij namen 26/07 bus 4 vanuit Maasmechelen richting Tomorrowland. Echter hebben wij vele problemen ondervonden. De prijs die wij dus voor deze shuttle betaald hebben compenseert dan ook NIET de service die wij gisteren hebben mogen ontvangen (€20 meer dan andere jaren toen wel alles netjes geregeld was). Wij zouden dan ook graag een compensatie of oplossing hiervoor zien. Hieronder zal ik de punten opnoemen waar het allemaal misging. Vrijdagochtend: - De bus was in Maasmechelen om 10:15 ipv 9:15. De chauffeur was namelijk fout gereden. - We werden afgezet op een plaats waar we NIET gehaald werden, er heerste veel onduidelijkheid over wat wel de plaats van afhalen zou zijn. De buschauffeur kon ons geen echte duidelijkheid geven. Vrijdagnacht: - wij waren optijd aan de bus, wij wisten namelijk van andere jaren wat de ophaalplaats was. Echter is dit niet voor iedereen gelukt wegens de onduidelijke communicatie van de chauffeur. - we vertrokken dus om 20 na 2 pas in Boom omdat toen “iedereen” er zou zijn. - Voor dat we richting Aarschot gingen reed de buschauffeur alweer fout en om 3u15 waren we dus in Brussel en nog steeds niet aan onze eerste stop. - in Lummen kwamen er dan meisjes op de bus hun spullen halen omdat zij blijkbaar een taxi hadden genomen omdat ze de bus niet hadden kunnen vinden. - de bus was een soort lijnbus (andere bussen die wij zagen niet), deze bus kon max (dit deed de buschauffeur alvast) 85km/u. Door het vaak verkeerd rijden en deze snelheid waren wij om 5 uur (!!) pas terug in Maasmechelen. Algemeen: - de sfeer op de bus was ondermaats tov andere jaren (muziekje, vriendelijke chauffeur…) - er was geen wc, opzich geen probleem als alles vlot verloopt.. Maar als we veel langer dan nodig op de bus zitten is dit echt onmisbaar. Ik hoop dan ook echt dat jullie hier wat aan doen en voor ons een compensatie/oplossing kunnen voorzien. Dit kan namelijk echt niet voor 50 euro! Zeker niet als je weet dat het andere jaren voor 30 euro allemaal prima liep. Met vriendelijke groeten, Amber Gregoor


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform