Terug

Verzoek tot betaling?? Wat?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DKV Belgium

04/08/2018

2 aanmaningen (4/7 en 30/7) gekregen zonder titel. Daarin stond enkel verzoek tot betaling. Dus geen uitleg waarop de betaling betrekking heeft. Ik heb 2 maal contact (17/07 en 24/07) opgenomen met hun call-center. De eerste maal werd aangegeven dat een duplicaat van de oorspronkelijke faktuur zou opgestuurd worden. De 2de maal hetzelfde verhaal, maar echter dat ik geduld moest hebben want de dienst fakturatie had heel veel werk. Daarna kreeg ik een aangetekende aanmaning gedateerd op 30/07, dus na mijn beide telefoongesprekken met het call-center van DKV.Ook klacht ingediend bij ombudsman.as (04/08/2018 21:11)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform