Geachte mevrouw/heer,
Op 3 februari 2024 heb ik een versie van Final Fantasy 7 (getest en gepolijst) bij u besteld in uw winkel, voor een bedrag van €31,17 inclusief verzendkosten.
Op basis van de informatie die u verstrekte, verwachtte ik een gepolijste en geteste versie van Final Fantasy 7 voor de PS1. Echter, in eerste instantie ontving ik Final Fantasy 8, waarna we overeenkwamen deze te retourneren en een vervangend exemplaar voor het bestelde artikel te ontvangen. Het juiste artikel werd uiteindelijk geleverd, maar deze was niet gepolijst en één van de schijven werkt niet.
Hierop heb ik opnieuw contact met u opgenomen. Wij kwamen overeen dat u de verzendkosten van de eerste retourzending zou vergoeden, evenals de kosten voor de tweede retourzending, voordat ik deze zou verzenden. Na het doorgeven van mijn rekeningnummer bleef het echter na verschillende rappels stil aan uw kant.
Had ik van tevoren geweten dat u deze kosten niet zou vergoeden en het bestelde artikel/service niet zou leveren, dan had ik de overeenkomst niet gesloten.
Omdat ik de overeenkomst heb gesloten op basis van onjuiste en misleidende informatie, zie ik mij genoodzaakt de overeenkomst te annuleren. Ik verzoek u dan ook om binnen 14 dagen het bedrag van €50.97 (prijs bestelling + retourkosten eerste zending) aan mij terug te betalen op mijn bankrekening doorgegeven in onze eerdere conversaties.
Met vriendelijke groet,
Kenny
Bijlagen:
- Gekozen service staat disks
- Orderbevestiging
- Betalingsbewijs bestelling
- Betalingsbewijs eerste retourzending