Terug

Verzendingstermijn overschreden

Closed Openbaar

DirectKoop

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. H.

Naar: DirectKoop

04/06/2025

Op vrijdag 30/05 bestelde ik bij dit bedrijf, zij beloven verzending binnen 24u, levering binnen 48u, tot op heden is mijn artikel nog steeds niet verzonden. Ik heb het bedrijf gecontacteerd, maar geen reactie gekregen op mijn mailtje.

Berichten (2)

DirectKoop

Naar: E. H.

05/06/2025

Hallo, We willen je graag informeren dat de vertraging in je bestelling te wijten is aan een tijdelijk tekort aan voorraad van het betreffende product. Het product is nu weer op voorraad en de levering wordt binnen 3 tot 5 werkdagen verwacht. Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen. Cordialement, Service Clientèle Cet e-mail provient de TEK Distribution. Fourni par Zendesk Le 4 juin 2025 à 17:16:11 UTC, Klachten klachten@test-aankoop.be a écrit: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5GMRNY-ER9NG]

E. H.

Naar: DirectKoop

05/06/2025

Levering binnen 48u, indien het product nu terug op voorraad is zouden jullie kunnen zorgen dat morgen geleverd word en niet nog eens 3 tot 5 dagen, dat is dan een levertijd van 14 dagen??? Het had jullie ook gesierd als mijn persoonlijke mailtje beantwoord was ipv ik via testaankoop moet gaan om een stand van zaken te krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform