Terug

verzekert

Opgelost Openbaar

materné

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. F.

Naar: materné

08/10/2023

Beste, eerst vragen jullie om een prijs van een toestel door te geven en omdat ik niets ken had ik er maar 1 doorgegeven. Daarna vragen jullie om een offerte door te geven doe ik en dan gaan jullie er niet mee akkoord daar eerst telefonisch gezegd is geweest dat jullie er wel mee akkoord gingen. Dan krijg ik een mail met een bedrag dat tussen de twee valt. Ik dacht dat als er een offerte gevraagd werd dat jullie daar dan van uit gingen maar blijkbaar ook niet waarom moet ik deze dan geven? Eerst was het bedrag Het eerste bedrag wat telefonisch was gezegd was een 500 € dan krijg ik een mail met 850 € daar moet ik natuurlijk ook nog de franchise aftrekken. het bedrag van de offerte was 1599 € wel allemaal een groot verschil. is uiteindelijk 650 € verschil. Diegene die de offerte gemaakt heeft zal toch ook wel weten wat een gelijkaardig toestel is. Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform