Beste, ik heb 4 maande geleden naar mijn bank gebeld met het vraag van een verzekering die ik heb op mijn lening van 2018.De medewerkers van mijn bank in Boutersem vertelde mij dat ik het papier van mijn verzekering moest binnen brengen.Dat heb ik gedaan en daar werd mij verteld dat ik een werkloosheidverzekering en een overlijdenverzekering heb en dat ze het nodige gaan doen en mij contacteren. Na 1 week belde ik terug en vroeg hoe dat het zit met mijn dossier omdat ik sinds december 2022 werkloos ben geworden. De collega vertelde mij dat die madam die mijn dossier beheerd op vakantie is, en dat ze pas na een week terug komt. Dus belde ik terug en het was weer iemand anders en ze vertelde mij dat ik het duplicaat binnen moest brengen, en ik antwoorde dat ik het all 3 weeken geleden dat aan een collega van hun afgegeven had.Maar ze konden niets terug vinden maar ze gingen nog eens kijken en mij terug bellen.Maar helaas belde niemand terug.Ik heb dan een mail gestuurd naar mijn bank met het vraag dat ze het duplicaat moesten opvragen via alphakrediet.De antwoord twee weken was dat het niet mogelijk is wegens privacy en dat ik zelf moet bellen.Dat heb ik ook gedaan maar geen antwoord. Ik heb naar de klachtendienst gemaild met heel die uitleg maar ze antwoorde met dat ik geen verzekering heb maar dat is niet juist ik had wel een verzekering en het echte contract die ik binnen gedaan heb in de bank hebben ze kwijt gedaan, en ze denken dat ik geen bewijs niet meer heb maar mijn aflossing van mijn lening 416.18€ en ik betaal sinds 2018 elke maand 441.16€ en dat is 24.98€ meer dan mijn lening en dat was voor mijn verzekering die ik indestijds genomen had. Ik heb all 3 maal naar het klantendienst gemaild maar nu antwoorden ze ook helemaal niet meer.