Beste, Op 22/1/2023 heb ik mijn gsm toestel binnen geleverd binnen garantie en dit werd vervangen door een toestel van een ander model 2 jaar ouder,via telefonisch contact hebben ze bevestigd dat dit niet correct was en werd overeengekomen dat er een verpakking opgestuurd werd en die eerste telefoon was op 24/3/23 niets niet meer gehoord en dan terug gebeld 30/3 en beek niets gedaan te zijn met de aanvraag en op 3/4 kwam er een mail dat er een pakket verzonden werd dit is nooit toegekomen ,en dan is er 13/4 terug contact geweest 17/4 bevestigingsmail gehad maar ook niets toegekomen en dan nogmaals gebeld 27/4 en dan nogmaals op 2/5 een mail postpakket verzonden niets toegekomen ,dan 26/5 naar orange zelf gebeld postpakket- gingen ze nogmaals opsturen nog steeds niets ontvangen.Ik betaal 41€ per maand gsm verzekering abonnement zonder dat ik een gsm heb ,dit kan toch niet je betaald verzekering voor iets .Op 7/6/2023 die vervanggsm zelf in de winkel binnen gedaan en rustig afgewacht en niets meer gehoord ondertussen liep mijn abonnement en verzekering nog steeds zonder dat ik er gebruik kon van maken . Op 12/6 mail dat het ging opgelost worden .Op 29/6 telefoon van franstalige dat de dossier ging afgesloten worden dan niets meer gehoord en dan naar de winkel geweest en die hebben nogmaals alles genoteerd en gingen alles oplossen sindsdien niets meer gehoord hoop op een spoedige oplossing hiervoor .