Terug

Vervangen kapotte motor zetel sinds februari 2019

Closed Openbaar

Sleeptime - Homedeco

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. W.

Naar: Sleeptime - Homedeco

11/07/2019

Geachte, wij kochten in januari 2017 een zetel op de wonen beurs in Mechelen. Deze werd geleverd in juni 2017. In januari 2019 was 1 van de 2 motoren van 1 van de 2 relaxen stuk. Er is een technieker langs geweest die vastgesteld heeft dat de motor vervangen moest worden. We zijn nu 6 maand verder en de motor is nog steeds niet vervangen. We zijn nog steeds aan het wachten to die motor van Italië afkomt ...We hebben op 7 maart een aangetekend schrijven gestuurd naar het filiaal ik Blankenberge maar deze is 3 weken later terug gekomen met de melding “niet afgehaald”. We hebben sinds dien herhaaldelijk gebeld op alle mogelijke telefoonnummers ... alleen het nummer van het filiaal in Knokke. Daar krijgen we steeds dezelfde uitleg “de baas is er niet en wij kunnen niks doen” Er werd opnieuw een aangetekende schrijven gestuurd nu naar het filiaal in Knokke. Tussenin zijn er nog verschillende mails verstuurd. Er werd in maart 2019 ook een bevestiging gestuurd dat de vervanging van de motor binnen de garantie valt... maar we zijn dus al 6 maand aan het wachten ... ongehoord ... onmogelijk dat die motor nog niet aangekomen is en ook heel vreemd dat op de meeste contactnummers er niet opgenomen wordt en dat een aangetekend schijven niet geleverd kan worden of opgehaald wordt bij de post. Graag een zeer spoedig en correcte afhandeling van dit dossier!

Berichten (6)

Sleeptime - Homedeco

Naar: A. W.

11/07/2019

Beste Zoals doorgegeven aan de klant over 2 weken Wij hebben het stuk besteld bij he FabriekWij verwachten die Als wij die stuk hebben kunnen wij de herstelling doen zoals voorzien Mvg Envoyé de mon iPhone Le 11 juil. 2019 à 17:12, klachtenbox@test-aankoop.be a écrit

A. W.

Naar: Sleeptime - Homedeco

11/07/2019

Het stuk is besteld in februari 2019 werd ons door de technieker toen gezegd en ook via mail bevestigd. Onmogelijk dat dit nog steeds niet aangekomen is. Als er problemen zijn met de fabriek dan moeten jullie een andere leverancier of oplossing zoeken voor uw klanten. Wij zitten al 6 maand met een relax die niet meer werkt. Slechte service na verkoop als je het mij vraagt. Wij zouden ook graag hebben dat “de baas” zelf met ons contact opneemt om meer toelichting te geven over dit probleem en de naam van de fabrikant te geven.Met vriendelijke groeten

Sleeptime - Homedeco

Naar: A. W.

12/07/2019

BesteAls u ons niet geloofd kan ik u alle email opsturen van het fabriekZe hadden het stuk getuurd maar bllijkbaar was het kwijtze hebben die opnieuw besteld en dan zal het technieker die gemandateerdvan het fabriek is bij de klant de herstelling doenLe jeu. 11 juil. 2019 à 17:54, a écrit an wellens -- Mr Vandepaer

A. W.

Naar: Sleeptime - Homedeco

12/07/2019

Beste heer Vandepair, de info die u nu geeft (motor besteld, kwijt geraakt en opnieuw besteld) is ons nog nooit meegedeeld in al de contacten met u en uw medewerkers. U mag ons de mail altijd ter info doorsturen van de fabricant. Bij deze zijn wij opnieuw in blijde verwachting van een oplossing voor ons probleem. Misschien een goede tip ... al de info die u hebt over een dossier om deze te delen met de desbetreffende klanten. Met vriendelijke groeten

Sleeptime - Homedeco

Naar: A. W.

12/07/2019

kan ik een rechtstreeks email adres hebben ik zal u dan alle emailtransfeerenLe ven. 12 juil. 2019 à 14:48, a écrit an wellens -- Mr Vandepaer

A. W.

Naar: Sleeptime - Homedeco

12/07/2019

Anneke_wellens82@hotmail.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform