Beste,
Wij reageren op uw klacht die u op 19/12/2024 heeft ingediend bij Test-Aankoop. Na verificatie stellen wij vast dat u in het verleden al een soortgelijke klacht had ingediend, waarvoor u al een gedetailleerd antwoord heeft ontvangen. Desondanks hebben wij de tijd genomen om alles opnieuw te verifiëren.
Wij merken op dat uwverzoek, dat betrekking had op de vervaldatum van uw kaarten, werd ingediend op 27/12/2023, terwijl uw kaarten reeds in november 2023 zijn vervallen. Conform onze algemene voorwaarden, zijn de voorwaarden voor omruilen of verlengen als volgt:
Geldigheidsdatum: verwijst naar de uiterste datum waarop de Klant de Cadeaukaart kan gebruiken. De Cadeaukaart is vanaf de Activatiedatum twaalf (12) maanden geldig.
Het is belangrijk om op te merken dat de datum 02/26 niet de vervaldatum van de kaart is, maar de datum tot wanneer de verkoper het product kan verkopen. Dit betekent dat de kaarten zelf een eerdere vervaldatum hebben, die in uw klantaccount raadpleegbaar is.
Wij begrijpen dat dit mogelijk een teleurstelling voor u is, maar we willen u erop wijzen dat het belangrijk is om tijdig actie te ondernemen voordat de vervaldatum van het product is verstreken. Helaas kunnen we geen uitzonderingen maken op de vervaldatums zoals vastgesteld in onze algemene voorwaarden.
We hopen dat deze uitleg uw zorgen verduidelijkt en staan uiteraard klaar om u verder te helpen indien nodig. We willen u graag bedanken voor uw begrip en blijven tot uw beschikking voor verdere vragen of opmerkingen.Het Wonderbox-Klantrelatieteam
Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt.
thread::CYL3sTgSedenimiWEN3W9kg::
ref:_00Db0JMp8._500SbJS1Cq:ref