Terug

Vertraging reparatie gaswandketel

Opgelost Openbaar

Saint Roch Couvin

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Saint Roch Couvin

13/09/2016

Onze gaswandketel is sinds begin juli 2016 defect.Tot mijn grote frustratie is het toestel nog steeds niet hersteld en hebben we dus al twee maanden geen warm water.Het is niet zo dat we nog niet de nodige stappen hebben ondernomen om het euvel te verhelpen.Een korte historiek: Begin juli 2016: contact met Heating Technics bvba te Alken. Deze firma geeft dienstverlening voor Immergas-toestellen en heeft in het verleden al reparaties en onderhoud aan onze installatie uitgevoerd. 13/07/2016: De technieker komt langs en stelt vast dat de circulatiepomp defect is. Hij heeft geen wisselstukken. Hij noteert de bestelling van de wisselstukken op de herstellingsopdracht en vertrekt, na beloofd te hebben dat de firma ons zal contacteren zodra de wisselstukken weer in stock zijn. Tussen 13/07/2016 en 08/08/2016: verschillende pogingen om iemand bij Heating Technics te pakken te krijgen die kan zeggen wanneer de herstelling zal doorgaan. Op een uitzondering na eindigen alle pogingen op een antwoordapparaat. Die ene keer dat ik toch iemand aan de lijn krijg, moet ik horen dat de firma geen wisselstukken in stock heeft want dat dat geld kost. Daarnaast vertelt men mij ook dat de leverancier van hun wisselstukken voor Immergas, de firma Saint Roch, wegens jaarlijks verlof gesloten is tot 08/08/2016. Week van 08/08/2016: Aangezien Heating Technics niets van zich laat horen, contacteer ik Saint Roch rechtstreeks en vertel wat er aan de hand is. Aan de andere kant van de lijn vertelt men mij dat Saint Roch niet meer met Heating Technics samenwerkt. Saint Roch maakt een afspraak om op 16/08/2016 een eigen technieker te sturen. 16/08/2016: de technieker van Saint Roch bevestigt de diagnose van de technieker van Heating Technics en vervangt de circulatiepomp. Na een opstartpoging slaat de verwarmingsketel niet aan. Uiteindelijk blijkt dat er niets mis is met de circulatiepomp zelf, maar dat er iets mis is met de voeding van de pomp. Er moet een ander onderdeel vervangen worden en dat onderdeel heeft de technieker niet bij. Erger nog: het onderdeel is niet in stock bij Saint Roch en moet besteld worden bij fabrikant Immergas Italië. Die firma is met jaarlijks verlof tot eind augustus. De eerstvolgende vrachtwagen met wisselstukken uit Italië wordt verwacht op 05/09/2016. 07/09/2016: Aangezien ik niets verneem van Saint Roch besluit ik zelf te bellen. De vrachtwagen uit Italië is wel degelijk aangekomen op 05/09/2016, maar het kwestieuze wisselstuk werd niet meegebracht. De volgende vrachtwagen komt aan op 12/09/2016. Ik stuur dezelfde dag nog een e-mail naar info@saintrochcouvin.com om mijn beklag te doen over de gang van zaken. Die e-mail werd door jullie gelezen op 08/07/2016 om 08:36, maar ik heb er nooit een reactie op gekregen.13/09/2016: Aangezien ik niets verneem van Saint Roch besluit ik zelf te bellen. De telefoon wordt niet opgenomen bij de Nederlandstalige dienst naverkoop, noch bij de dienst verkoop België en bij de dienst kwaliteit. Een poging om de Franstalige diensten te bereiken kent ook geen succes.

Berichten (1)

Saint Roch Couvin

Naar: F. S.

15/09/2016

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform