Beste, Ik bestelde 22/08/21 online een badkamermeubel bij Going Objects gelegen in Antwerpen. Ik betaalde €3000 voor dat meubel. Na lang heen en weer gebel en geemail heb ik nooit een update gekregen over mijn bestelling. Wanner het aankomt of of er vertraging op is. Ik heb ondertussen nog steeds mijn badkamer niet ontvangen nadat ze mij meerdere malen hebben beloofd het zo snel mogelijk op te sturen. De 14 weken levertijd is ruim voorbij. Ik kreeg laatst te horen dat er 1 meubel (lavabo) pas in januari zal aankomen. Ik kreeg de keuze om de bestelling gratis te annuleren of een ander meubel te kiezen wat wel in stock was. Ik kreeg geen andere vorm van compensatie of een korting. Ik vind de meubels wel heel mooi dus ik wil niets annuleren. Ik wil graag een korting of een schade vergoeding ik ben namelijk aan het verbouwen en mijn werkmannen moeten ook betaald worden, zonder meubel en kranen kan er niets gedaan worden. De klantenservice laat de wensen over ik heb meerdere slechte reviews gelezen over dit bedrijf. Ik snap niet dat zij er zomaar mee weg komen. Ik ben het wachten beu de communicatie is zeer moeizaam voor de helft van de tijd weten ze niet eens over welke bestelling het gaat. Ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpenwant ik ben ten einde raad. Alvast bedankt