Terug

vertekende reviews op bikester

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Bikester.be

16/04/2020

GeachteIk heb eind november 2019 een fiets besteld via bikester.Ik had de jaren voorheen al via hen 2 fietsen besteld, alsook wat ander materiaal. Ik was tevreden, de Prijs/kwaliteit zat goed.Maar bij deze laatste ‘’Serious Rockville Street 27,5” waren er redelijk wat problemen.Omdat mijn zoon deze echt dringend nodig had, en ik het niet zag zitten om deze terug te sturen ben ik begonnen met wat reparaties. Hierdoor is hij sowieso niet meer origineel en vervalt de garantie. Maar ik dacht met een paar quick/fix het wel in orde kwam.Doorslaggevend was het feit dat hij twee maal zonder licht naar huis is gefietst en dus zichzelf in gevaar heeft gebracht door de ondermaatse kwaliteit van de fiets. Om wat af te kunnen krijgen van de prijs heeft men aan kwaliteit ingeboet. De vorige fietsen, zelfde prijsklasse, waren een stuk beter gedesigned. Ik heb o.a voor deze fiets gekozen omdat ik ook niet teveel wou investeren in een fiets voor een opgroeiend kind, en bovendien een fiets dat misschien toch ooit eens zal gestolen worden. En gelet de degelijke reviews leek me dit toch een degelijke koop.Dus na weer uren te hebben gespendeerd in vervangen van vijzen en solderen van draadjes en afstellen van versnellingsapparaat dacht ik ook een review te schrijven waarbij ik de kwaliteit van de fiets in twijfel wou stellen.Gedurende afgelopen maanden heb ik meermaals iets willen posten op de site. Ik heb hun ook gemaild om te vragen waarom mijn review niet werd opgenomen. Antwoord : we weten niet waarom.Ik heb dan maar een 5sterren review gegeven om te zien of dat wel door kwam, en ja onder de naam van een zeker Max, kreeg deze fiets 5 sterren.Dus opnieuw, deze keer was mik heel tevreden over de fiets (5sterren), kim daarentegen is helemaal niet tevreden (slechts 1 ster). Maar bij deze laatste is niets te bespeuren op de site.Dan maar een andere fiets beoordelen. Random werd dat de ‘’Orbea MX 50 29”.Weeral vond Mik dat een top fiets en Kim was weer niet tevreden. Maar jawel, Alleen de mening van Mik staat op de site.Ik heb dit opgenomen in een filmpjeOp basis van oa de reviews heb ik voor deze fiets gekozen Een fiets van povere kwaliteit, waardoor mijn zoon zichzelf in gevaar heeft gebracht. Dit kan toch niet.Hopelijk kunnen jullie mij helpen om deze zaak op te nemen?mvgMatthias Bevernage


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform