Terug

Versturing facturen

Closed Openbaar

Easytocare

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Easytocare

12/05/2025

Beste Opgelet deze service stuurt mensen een aanrekening met 9 euro administratiekosten zonder de originele factuur te sturen. Als je contact opneemt (op 26 maart 2025 heb ik dat gedaan, nu hoor ik niets meer), en zegt dat je de originele factuur niet hebt ontvangen, dan klopt het niet wat je zegt. Iedereen kan dat zeggen kreeg ik als melding. Mooi he, wel zij kunnen duidelijk ook zeggen wat ze willen. Om te checken heb ik paar cent teveel betaald, ook hier niets vernomen, hebben zelfs nooit terug contact opgenomen, nu hoor je ze niet als je meer betaalt dan factuur. Blij dat ik het kon bewijzen hoe ze werken. Maar jah, mijn geld nog steeds niet terug gezien, van die onrechtmatige aanrekening. Bovendien staan zelfs geen data van verzending of opmaak op hun facturen! Heb je klachten, moet je dat bij hen doen. Zo is het gemakkelijk om zo'n facturen te versturen. Ik wens die 9 euro terug die jullie oneerlijk hebben geïnd. Moet ik werkelijk zelf achter de facturen vragen? Nl had ik nog 1 moeten gehad hebben...nog niets ontvangen, straks lappen ze me dit opnieuw om een punt te maken, dat ze alles kunnen met je. mvg

Berichten (5)

Easytocare

Naar: M. D.

13/05/2025

Beste meneer Desoete We vinden geen factuur op jou naam terug. Kan je ons de referentienummer van de factuur bezorgen dan kijken we het na. Met vriendelijke groeten Cordialement Joke Verheyen Medewerker customer service Collaborateur customer service Easytocare- Ilgatlaan 5 - B 3500 HASSELT t +32 (0)11 28 78 03 www.easytocare.be ---- op Ma, 12 Mei 2025 17:30:34 +0200 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. D.

Naar: Easytocare

25/05/2025

Die heb ik ook niet he, jullie hebben die nooit verstuurd. Dit is de factuur die ik wel kreeg met direct de aanmaningskosten, hij heb ik 8 cent nogmaals teveel betaald en jullie hebben dit zelfs nog niet 'opgemerkt'. En ik heb al de juiste naam vermeld ook. 941149049116.

Easytocare

Naar: M. D.

26/05/2025

Beste meneer Desoete Hartelijk dank voor uw reactie. Aan de hand van referentie 941/149049/116 hebben wij het dossier kunnen nakijken. De eerste factuur werd verzonden op 10 december 2024. Aangezien hierop geen betaling werd ontvangen, is op 10 februari 2025 een betalingsherinnering zonder verhoogde kosten verstuurd. Ook na deze herinnering bleef een betaling uit, waarna op 14 maart 2025 een aanmaning met bijkomende kosten werd verzonden. Alle facturen werden telkens naar hetzelfde adres verstuurd. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@easytocare.be of telefonisch op het nummer 011/28 78 03. Met vriendelijke groeten Cordialement Easytocare- Ilgatlaan 5 - B 3500 HASSELT t +32 (0)11 28 78 03 www.easytocare.be ---- op Zo, 25 Mei 2025 10:15:11 +0200 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. D.

Naar: Easytocare

27/05/2025

Ah noemt u dit "zoals gisteren BESPROKEN " in de mail. Wel, als ik zie met welk voor een gemak jullie dit beweren ben ik nu zeker bang dat dit me nogmaals wordt gelapt door jullie. Als jullie slechts na 9 weken 'zien' -nadat ik een paar opmerkingen hierover heb gegeven trouwens- dat ik teveel heb betaald klopt het "geautomatiseerd" systeem toch niet echt. Ik heb niets ontvangen omdat het niet werd opgestuurd. Maar ik heb het begrepen, gegeven is gegeven. Proficiat. Chantal.

M. D.

Naar: Easytocare

01/07/2025

@ testaankoop: op de facturen staan geen opmaakdat, geen verzendingsdatum. Geen wonder dat ze niet weten of facturen werden opgestuurd. Ik houd vol dat we niets ontvangen hebben en ze niet eerlijk tewerk gaan. Ze hadden niet gezien dat ik teveel had betaald, na 2 mnd heb ik er hen attent op gemaakt. Zo precies wordt gewerkt. Ik kreeg dus zeker en vast een onterechte aanmaning met direct 9 euro kost, zonder enige factuur op te sturen. Dit kan niet. Schrik dat ik heb dat ze me dat een tweede keer gaan lappen. Want je kan er niets tegen doen, ofwel reageren ze niet, ofwel leugens en bedrog. Willen jullie hier iets tegen doen aub? Het openbaar maken was niet genoeg.

Bemiddeling door Testaankoop 01 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform