Terug

Versio B.V. schakelt incassobureau in zonder klant schriftelijk op de hoogte te stellen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Versio B.V.

16/03/2019

Scenario: Klant heeft een website gehost via Versio B.V. die nu alle diensten geblokkeerd heeft in afwachting tot betaling van de klant.Klacht:Versio B.V. rekent een extra kost van 40 euro aan en schakelt een incassobureau in zonder hiervoor schriftelijk toestemming te krijgen van de klant.De klant had gehoopt op een domicilëring van Versio B.V. maar deze werd nooit uitgevoerd. Als gevolg hiervan heeft de klant nooit herinneringsmails ontvangen om te betalen.De klant kreeg de eerste e-mail op 15/03/2019 en was bereid om zijn abonnement te betalen. Tevergeeft, Versio B.V. had toen al een incassobureai en bijhorende kosten aangerekend.Klant is tevens lid bij Versio B.V. sinds 02/02/2016 en accepteerde daarmee de algemene overeenkomsten die toen van kracht waren. Hierbij kan de klant beroep doen op artikel 5 punt 3 die toelaat wegens een prijswijziging (uitgevoerd eind 2018) de overeenkomst te kunnen beëindigen.

Berichten (1)

J. V.

Naar: Versio B.V.

31/03/2019

Tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform