Beste,Op 07/10/2019 hebben wij onze nieuwe Renault Clio V in ontvangst mogen nemen van onze lokale renault dealer. Al vrij direct hadden wij al verschillende problemen met onze auto dewelke we direct gemeld hebben bij de lokale Renault dealer.Opsomming:Zeer snel na de aankoop merkte ik op dat het voertuig bij koude motor stotterde/inhield bij het vertrekken. Dit vooral de eerste kilometer. Het gevoel van het inhouden kan ik het beste omschrijven alsof iemand leert vertrekken met het voertuig en niet het juiste momentum vindt tussen de koppeling en het gas pedaal. Dit probleem heb ik al vrij snel kenbaar gemaakt bij mijn verdeler. Het voertuig is hier dan in de garage gebleven voor dit probleem. Na een week à 14 dagen merkten wij ook op dat het achterlicht aan passagierszijde niet meer werkte. Voertuig opnieuw naar de garage en blijkt dat het verkeerde achterlicht gemonteerd werd in het fabriek --> resultaat voertuig opnieuw naar de garage voor herstelling.Initieel hadden we te maken met een niet werkend mediascherm in ons voertuig. Het scherm bleef zwart en reageerde enkel op de volume knop. Voertuig opnieuw naar de garage, volgens de verdeler diende de software een update uit te voeren dus opnieuw een vervangwagen mee. Dit heeft volgens mij allemaal plaatsgevonden van oktober tot december. Sinds januari ben in opnieuw meermaals bij de garage geweest omdat zowel het stotteren als het mediascherm niet hersteld zijn. Telkens dient mijn voertuig enkele dagen in de garage te blijven met alle ongemak voor ons. Dagelijks is een een moment dat het mediascherm zwart is en niet meer reageert. Ik dien het voertuig dan tot stilstand te brengen en het contact opnieuw op te starten. Zeer vervelend wanneer men zich verplaatst op een gewestweg of dergelijke. Enkele dagen geleden reageerde het scherm weer niet en ineens uit het niets begint de radio op volume 37 te spelen waardoor ik mijn verschrik en hierdoor een gevaarlijke situatie creëer in het verkeer. In tussentijd heeft de voertuig ook nog 2 keer, 1 x tegen 50km/u en 1x tegen 70km/u een noodstop uitgevoerd omdat het iets detecteerde voor de sensoren.Meldingen zoals controleer automatische verlichting en parkeersensoren zijn ook al verschenen op het dashboard waarna de even snel verdwijnen als ze gekomen zijn. Ik vraag mij of het voertuig wel in orde is conform de standaard. Ik ben al renault-rijder sinds 2004 en zeker sinds 2009 trouwe klant bij de dealer.Tevens ben ik ongeveer 5 maanden eigenaar van het voertuig en is mijn auto al minstens 14 dagen in de garage geweest voor problemen die tot op heden nog steeds niet opgelost zijn. Dit kan men navragen bij de garage.Nogmaals ik ben zeer tevreden over de manier waarop de lokale dealer het probleem probeert op te lossen maar ik heb het gevoel dat Renault het probleem niet wil erkennen en op de lange baan wil schuiven, dit terwijl wij zelfs hebben bijbetaald voor een verlengde garantie. De lokale dealer is ook op de hoogte van mijn ongenoegen inzake dit probleemIk vind het niet normaal en al zeker niet kunnen dat een nieuwe auto al zoveel op herstelling is geweest zonder een effectieve herstelling. Ik heb al heel veel spijt van onze aankoop en het veiligheidsgevoel dat ik inzake de auto had is ook ondertussen serieus gedaald. Ik hoop dat jullie met een gepaste oplossing komen want op deze manier houdt het voor ons helemaal op en zullen wij ons verder informeren inzake de stappen die wij kunnen nemen. Met vriendelijke groeten