Terug

verplichting tot betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. S.

Naar: Fix it Faster

26/11/2024

Beste Ook ik ken iemand die slachtoffer is geworden van de frauduleuze zaken van Fix it Faster. Na het opzoeken van een handleiding, kreeg de betreffende persoon een factuur van 50 euro in de mail. Nu las ik dat dit niet voldoet aan wettelijke richtlijnen en deze persoon dus niet moet betalen. Graag zouden wij toch willen weten wat we het beste doen? Of we stappen moeten ondernemen of mogen we de aandringende mails negeren? Alvast bedankt!

Berichten (1)

Fix it Faster

Naar: M. S.

09/12/2024

Beste klant, Dank voor je mail. Op het moment dat je de handleiding aanvraagt en een account creëert, komt de gevonden handleiding direct in jouw account en is deze voor altijd beschikbaar. Wij hebben op dat moment onze dienst geleverd, namelijk in de vorm van het maken van een account en door het leveren van de opgevraagde handleiding. Bij het leveren van deze dienst handelen we volledig volgens de geldende wet- en regelgeving, heb je expliciet akkoord gegeven en bieden we je een herroepingstermijn van 14 dagen. Uiteraard helpen we je graag bij al je vragen en hopen we dat je het account kan gebruiken voor al de voor jou relevante handleidingen. Mocht je daar vragen over hebben, dan staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Anna Klantenservicemedewerker Fix It Faster Op di 26 nov 2024 om 10:46 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform