Beste,
Op 18/04 heeft Qteam Eeklo mijn velg beschadigd.
Na uitvoeren werken heb ik een kras ontdekt op een van de splinternieuwe velgen, ik heb meteen bij thuiskomst opgebeld naar de vestiging en ben meteen teruggekeerd.
De schade werd meteen weggewuifd natuurlijk door de filiaalverantwoordelijke (Kristof de Schryver) en Michael Schneider welke daar toevallig ook aanwezig was (Director of Operations regio Noord).
Ik ben een autofanaat welke elke milimeter van z'n wagen kent en er enorm veel zorg voor draagt. Dan nog proberen ze u gewoonweg belachelijk te maken en zijn ze arrogant tot en met.
Echter gaat de klacht over onderstaande:
Na het bekijken van de kras laat Qteam mijn velg rechtstaand staan, ik geef hierop een opmerking dat dat nogal gevaarlijk is. Dan plaatsen ze deze tegen de geparkeerde wagen van de filiaalverantwoordelijke.
De discussie zet zich binnen voort, tijdens de discussie binnen is de vrouw van de filiaalverantwoordelijke (bewust of onbewust) weggereden met de wagen, resultaat... Velg gevallen en volledig beschadigd.
Uiteindelijk is de politie erbij gekomen, Qteam weigert om hun camerabeelden te tonen (omdat hierop natuurlijk zichtbaar was wat ze gedaan hadden).
Mijn vrouw is nadien nog ter plekke geweest om op een rustige manier te communiceren, de filiaalverantwoordelijke uit dan zelf dreigementen en verwijst ernaar dat er vroeger een ambulance nodig geweest zou zijn... Opnieuw liegt deze persoon en weigert deze de camerabeelden te tonen.
Dit is een burgerlijke kwestie dus de politie kan verder niets concreet betekenen.
Na verder contact met Qteam komt er geen oplossing uit de bus, uiteindelijk stellen ze een gratis bandenmontage en uitlijning voor.... Waar je als klant helemaal niets met bent, dit kost hun namelijk niets natuurlijk.
Kortom: helaas niets dan onbeschoftheid. U komt toe met een nieuwe velg en keer terug naar huis met een compleet beschadigde... Resultaat: nieuwe velg moet aangekocht worden, deze moet terug in de ceramic coating gestoken worden en montage band en balanceren is terug nodig.
Schade voor honderden euro's dus (raming komt zeker op minimaal 300 EUR).
Deze dient vergoed te worden door Qteam in de plaats van uw klant uit te lachen.
Voor mij is dit een principe kwestie geworden en neem ik verdere stappen.
Met vriendelijke groet