Beste, Graag had ik een verontruste handeling gemeld. Ik plaatste een oude schaatsen op 2ehands.be en kreeg hier snel reactie op van ene Mireille De Smet. Ze stelde voor 10€ extra op de gevraagde 30€ toe te leggen wanneer ik het product voor haar zou reserveren wat ik deed. Ze melde me dat ze steeds met Globex International werkt voor transactie-courierdienst. Ik zou een account moeten aanmaken, mijn gegevens doorsturen, waarna, na ontvangst het pakketje bij me thuis zou worden opgepikt. Heb een aantal mails ontvangen, waarop ik enkel met mijn naam, adres en bankrekening BE84… gereageerd heb.Geen kaartnummer, geen Visa, geen Maestro, geen vervaldatum,…Het mailadres eindigde ook op gmail.com, wat ik voor een internationaal bedrijf verontrustend vond...Hier kreeg ik onmiddellijk reactie dat de info die ze nodig hadden voor de transactie die volledig was, zijnde: bankkaartype, bankkaartnummer, vervaldatum en rekeninghouder…Hierop heb ik gereageerd geen interesse meer te hebben in verdere onderhandeling, waarna verschillende telefoontjes volgden van Globex Management, die ik niet beantwoord heb.Globex Management: +225 59 45 22 82Wou jullie informeren, om verder fraude tegen te gaan. Hoop en denk dat ik correct gehandeld heb en hiermee zelf niks fout gedaan heb. En denk hen verder te negeren.Hoop op jullie reactie, Thys Ciska0494/307327