Terug

Verloren fiets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: velo antwerpen

30/06/2025

Vorig jaar, op 21 mei 2024 leende ik een fiets uit bij Velo A. Ik kon mijn kaart op die moment niet scannen omdat het station in gebruik was. Op de trein, merkte ik dat ik geen melding kreeg dat mijn fiets correct was teruggeplaatst. Hierdoor liep mijn fietsbeurt dus nog steeds en wist ik dat ik een betaling ging krijgen. Vanaf ik kon, belde ik naar VeloA en maakte ik melding hiervan. Er werd mij verteld dat ik moest afwachten tot de fiets werd teruggevonden, omdat dit waarschijnlijk kwam door iemand die de poortjes "saboteert" en zo de fietsen kan wegnemen. Er werd mij ook verteld dat, in elk geval, ik dit niet ging moeten betalen, aangezien ik er melding van gemaakt had en omdat dit de eerste keer was dat er zoiets bij mij gebeurde. De fiets werd 5 dagen later teruggevonden in een appartementencomplex, wat wees op "diefstal". Nu, een jaar later, gebruikte ik mijn abonnement opnieuw en moest ik 150 euro betalen. Ik nam terug contact op met Velo A en deed mijn verhaal opnieuw, maar er werd nu gezegd dat ik dit bedrag niet kon terugkrijgen. Ik wees erop dat er mij toen verteld was dat ik dit niet ging moeten betalen maar hier werd verder niet op ingegaan.

Berichten (1)

velo antwerpen

Naar: S. V.

04/07/2025

Geachte heer Verwimp, We hebben uw melding goed ontvangen en zullen dit intern bekijken. We zullen u persoonlijk na het onderzoek, een antwoord bezorgen. Vriendelijke groeten, Velo Antwerpen Vosseschijnstraat 16 – 20 2030 ANTWERPEN Visit us at Van: klachten@test-aankoop.be Datum: maandag 30 juni 2025 om 08:15:16 Naar: info@velo-antwerpen.be Onderwerp: Verloren fiets [CSE: tfQ4R5, TKT: QfLMbc] Verloren fiets CAUTION: This email originated from outside of the organisation. Do not click links or attachments unless you recognise the sender and know the content is safe ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform