Beste,Mijn keuken werd aangekocht bij Deaplus te Hasselt en is momenteel 9 jaar oud. Op de keuken is een garantie van 10 jaar. De witte keuken vertoont een gele verkleuring van de boorden van de keukenkasten.Op 22 januari 2022 bracht ik de Deaplus toonzaal een bezoek om de klacht te melden. Er werd me verteld dat dit binnen garantie viel en dat er een dossier werd opgemaakt (door Véronique Fontaine). Ik zou binnen de week opnieuw gecontacteerd worden. Helaas hoorde ik niets. Ik stuurde dus een week later opnieuw een e-mail naar Véronique. Zij wachtte op een antwoord van Beda keukens (de fabrikant van de keuken). Opnieuw een week later had ik nog niets gehoord. Ik belde haar en zij verzocht me om foto’s van de keuken en de bestelbon door te sturen. Dit deed ik direct erna op 5 februari. Op 10 februari had ik nog steeds niet gehoord. Ik stuurde opnieuw een e-mail. Véronique had geen nieuws voor me en verwees me door naar de klantendienst, naar Etienne van Iersel. Ik trachtte de klantendienst de hele dag te bereiken, maar het telefoongesprek werd steeds beëindigd door Deaplus terwijl ik nog in de wachtrij stond. De dag erna kreeg ik Etienne aan de lijn (12 februari) en vanaf toen ben ik constant van het kastje naar de muur gestuurd. Er werd me constant gegarandeerd dat ik gecontacteerd ging worden (“voor woensdag”, “tegen het einde van de week”,…). GEEN ENKELE KEER werd ik terug gecontacteerd. IEDERE KEER MOEST IK ZELF OPNIEUW CONTACT OPNEMEN EN WANHOPIG SMEKEN VOOR HULP. Ik ben als klant nog nooit op zo’n manier behandeld geworden. Etienne beweerde dat hij geen antwoord kreeg van Beda keukens. Ik neem dan initiatief om Beda keukens (Nico Blankers) zelf te contacteren, blijkt dat deze nergens van op de hoogte zijn. Het ene woord tegen het andere en NIETS wordt er gedaan of gecommuniceerd naar de klant. Na tientallen telefoontjes naar Etienne (Deaplus) en Nico (Beda) stond ik nergens. Anderhalve maand later en nog steeds had niemand een antwoord voor me (en deed er niemand de moeite om me te contacteren). Ik bleef bellen en werd doorverwezen naar Christine Vanuytsel van Deaplus. Vanaf dan werd het pas echt schrijnend. Mevrouw Vanuytsel beweert opeens dat mijn probleem niet onder garantie valt (terwijl er 10 jaar garantie op mijn keuken is en dat anderhalve maand lang ook bevestigd werd!!!). Ze wist absoluut van niets en vroeg me om foto’s van het probleem door te sturen, DIE IK DUS AL MEER DAN EEN MAAND GELEDEN AAN HAAR COLLEGA HEB DOORGESTUURD. Om het nog schrijnender te maken zegt ze me dat ditzelfde probleem (verkleuring van de keuken) deze week al 3 keer bij haar gemeld werd. Dit is dus duidelijk een STRUCTUREEL PROBLEEM! Ze zegt dat ze een super goedkope offerte had gekregen voor 1 van de andere keukens om het probleem op te lossen: 1400 EURO!?! ONVOORSTELBAAR. Hierbij leg ik deze officiële klacht neer. Mijn probleem valt onder de garantie van 10 jaar en Deaplus weigert hulp aan te bieden. Er werd loze beloftes gedaan om het probleem op te volgen maar in 1,5 maand tijd ben ik GEEN ENKELE KEER GECONTACTEERD. Iedere keer opnieuw moet ik het initiatief nemen, en steeds zonder resultaat. De maat is nu vol.