Beste,Ik was enige tijd op zoek naar een koperkleurige bestekset die vaatwasserbestendig was. Ik was dan ook zeer blij dat ik dit vond op jullie website.Ik bestelde op 13 april 2020 volgende bestekset op jullie website:https://cookinglife.be/retro-bestekset-koper/Ondertussen zijn sommige delen van het bestek volledig verkleurd, andere deels.Ik verwachtte dit helemaal niet, gezien er duidelijk bij het product stond: “vaatwasserbestendig”.Gezien ik niets ben met een ondertussen half zilverkleurig/half koperkleurig bestek, vroeg ik om een terugbetaling.Ik heb dit aangekaart op de klantendienst op 10/01/2021. Toen vroeg men mij meer info over het gebruik en zou men het intern overleggen.Op 18 januari informeerde men mij dat er bij het product stond dat het niet vaatwasserbestendig was en wilde men mij dan ook niet vergoeden.Ik was hiervan enorm geschrokken, net omdat ik heel lang heb gezocht, gezien vaatwasbestendigheid mijn belangrijkste criterium was, op verschillende websites van diverse winkels, en omdat er dus duidelijk bij de beschrijving stond dat het product vaatwasserbestendig was. Anders had ik het niet gekocht en had ik verder gezocht. Echter, toen ik opnieuw naar de website surfte, was de beschrijving ondertussen inderdaad aangepast. Of dit gebeurd is na mijn klacht, of in de periode tussen mijn bestelling en mijn klacht, weet ik niet.Wel vond ik terug dat de aanpassing (nog?) niet gebeurd was op de Engelstalige website, wat alvast mijn case versterkt dat vaatwasserbestendigheid wel degelijk bij de productomschrijving stond.(Link: https://cookinglife.eu/retro-24-piece-copper-cutlery-set/?sqr=Cl.45106& )Bedankt alvast voor een correcte tegemoetkoming.Met vriendelijke groeten