Beste, wij bestelden op 8 mei 2021 voor meer dan 5.000€ aan tuinmeubelen bij een stockverkoop van Teak Discount. Na afhaling, een maand later, merkte ik dat ik niet de juiste stoelen had meegekregen. Dit was mij jammer genoeg niet opgevallen omdat de magazijniers van T.D. zelf de stoelen in de camionnette hadden geladen. Moest ik het wel gezien hebben, had ik ze niet betaald en niet meegenomen. Ik heb daarop meteen T.D. gecontacteerd en hen foto's van de bestelbon, de bestelde stoelen en de gekregen stoelen doorgestuurd. Zij vertelden mij dat de gekregen stoelen op de bestelbon staan en dat voor hen alles klopt. Voor mij echter niet want ik ken die stoelen helemaal niet. Wij hadden zetels besteld voor aan de kasteeltafel zoals die toen samen in het magazijn tentoongesteld stonden. De stoelen wisselen mits opleg was niet mogelijk want ze waren uitgeput. Daarop vroeg ik om de stoelen terug te nemen en ons geld terug te geven, maar daar wil T.D. niet van weten. Na enkele mails en frustrerende telefoontjes kreeg ik het voorstel om tot mei 2022 te wachten op de stoelen die niet meer op voorraad waren want dan worden ze terug in het magazijn verwacht. Wanneer ik de directie van T.D. vroeg of ze de man die onze bestelbon had geschreven hierover hadden aangesproken, zij hij dat hij hem niet kon bereiken. T.D. wil niet toegeven dat er bij hen een verkeerde code op de bon is gezet en legt de schuld bij ons. Wij voelen ons echt bedrogen, onrespectvol behandeld en zitten zeer verveeld met het feit dat we nu 6 stoelen tekort hebben aan onze tafel en dat we daar nog tot mei 2022 mee in onze maag zitten. Wij willen dit graag zo snel mogelijk achter ons laten, ons geld terug krijgen en 6 stoelen ergens ander aankopen.