Terug

verkeerde prijzen doorgeven bij overstap telecomoperator

Closed Openbaar

Tel & Co

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Tel & Co

17/03/2015

Verkoper Elias van het bureau Tel & co kwam bij me thuis om een overstap van telenet naar proximus te bespreken.Hij deed mij een voorstel voor een pakketprijs twv € 49.95 per maand, dit voor een gans jaar. (digitale tv, vaste lijn, internet en gsm) Dit heeft hij me mondeling medegedeeld, waarop ik ter goedertrouw heb ondertekend. Nadien is gebleken dat hij geen bedrag heeft ingevuld op het besteldocument. Navraag bij proximus heeft me geleerd dat de door hem opstelde formule er één is twv € 95.00/maand!Bovendien zijn de door hem opgemaakte documenten al niet meer in gebruik bij proximus sinds eind 2013!Op de bestelbon staan dan ook producten aangeduid die niet meer bestaan bij proximus.Ik voel me zwaar opgelicht door dit adviesbureau!Gelukkig is proximus wél zo vriendelijk geweest om alles recht te zetten.

Berichten (1)

Tel & Co

Naar: A. C.

17/03/2015

Geachte heermevrouw,Alvast bedankt voor uw mail.Wij hebben uw bericht goed ontvangen en bezorgen u zo snel mogelijk eenantwoord of nemen telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groeten,*De TelandCo klantenservice*


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform