Terug

Verkeerde overschrijving

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bankrekeningen

Klacht

S. L.

Naar: BNP Paribas Fortis

24/06/2024

Beste, ik heb een overschrijving gedaan van 500 euro naar een 'oud' rekening nummer. Ik heb contact opgenomen met bnp. Bij het eerste contact gingen ze het onderzoeken door de juiste dienst of persoon. En dit met een kost van 25 euro. Na een 2 weken regelmatig eens gebeld te hebben of ze al iets meer wisten begon de onduidelijkheid. Iemand wist me te vertellen dat ik een mail zou hebben gekregen met de mededeling dat er niks aan te doen was. Ik werd van bnp naar de post gestuurd en ook weer terug. Nu ben ik er achter gekomen dat het een rekening zou zijn van mijn vriend. Hij weet hier niets van, dus wij gaan naar de post om te horen hoe of wat. Daar konden ze ons alweer niet helpen en opnieuw naar bnp. Op de rekening zou er geen storting van 500 geweest zijn, ik heb wel duidelijk de overschrijving gedaan en hier een pdf van. Als ik mijn 500 niet terug krijg, en het staat niet op die 'verkeerde' rekening nr.. waar is het geld naartoe? Ik voel me niet gesteund of geholpen door bnp en ook niet door de post. Ik ben mijn 500 kwijt en als alleenstaande moeder is dit even slikken! Het leven is zo al duur genoeg, en ik denk dat wij de bank rekening ook wel prijzig betalen! Ik hoop dat u raad heeft! Mvg Sharon Leenders

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: S. L.

25/06/2024

BNP Paribas Fortis - Klachtenmanagement Uw klacht Ontvangstbevestiging Beste,Wij hebben uw reactie goed ontvangen en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.U ontvangt dat antwoord uiterlijk binnen een maand. Mocht het toch langer duren, dan krijgt u binnen die termijn informatie over de evolutie van uw dossier en een nieuwe timing.Denkt u eraan om in alle correspondentie over dit dossier het refertenummer te vermelden? U vindt dat bovenaan deze email.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas FortisMeer weten?· Meer info over onze klachtenprocedure leest u in artikel 21 van onze Algemene Voorwaarden.· U vindt de volledige klachtenprocedure op www.bnpparibasfortis.be keuze ‘suggesties of klachten’.· In elk BNP Paribas Fortis-kantoor is er een brochure over deze procedure ter beschikking.BNP Paribas Fortis NV - Warandeberg 3, B-1000 BrusselRPR Brussel - BTW BE0403.199.702 - Tussenpersoon erkend onder FSMA-nr. 25.879A DisclaimerPolicyCookiebeleid©BNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform