Beste,Ik bestelde op 21/09/2023 een Macbook Pro (Qwerty) toetsenbord via Refurbished.be met als ordernummer: ORD16919675De Macbook Pro was na 2 dagen geleverd maar helaas met het verkeerde toetsenbord (Azerty ipv Qwerty).Ik heb telefonisch contact opgenomen en ze stelden voor om online een retouraanvraag in te dienen. Ik heb de Macbook terug opgestuurd en na enkele dagen kreeg ik een automatische melding dat de terugopgestuurde Macbook goed is aangekomen. Enkele dagen verder hoorde ik niks meer van de juiste Macbook die in de plaats moet opgestuurd worden. Ik heb telefonisch contact opgenomen en daar werd mij verteld dat er geen nieuwe Macbook wordt opgestuurd maar dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen (tot hedendaags mijn bedrag nog niet terug gestort gekregen). Ze stelden ook voor indien ik alsnog een Macbook wou kopen, dat ik een nieuwe bestelling moest plaatsen.Dit heb ik dan ook gedaan op 09/10/2023 waarbij ik uitdrukkelijk ook vermeld heb dat ik een Macbook met Qwerty toetsenbord wil. Helaas 2 dagen later kreeg ik alweer een Macbook met Azerty toetsenbord. Ik heb weer de procedure opgevolgd. Ik heb een melding gekregen op 18/10/2023 dat de terug opgestuurde Macbook is toegekomen en sindsdien na verschillende mails verstuurd te hebben krijg ik er geen antwoord meer op. Ook telefonisch contact opnemen heeft geen zin, doordat ik in de wachtrij wordt geplaatst voor meer dan 3 uur.Dus bij deze hoop ik dat ik via Testaankoop alsnog de juiste Macbook terug opgestuurd krijg en ook mijn geldbedrag van de eerste bestelde Macbook terug op mijn rekening zal zien.Wachtend op jullie antwoord,MvgMohamed