Geachte mevrouw/heer,
Op Zondag 6 Oktober 2024 kocht ik 5 vliegenramen in uw online winkel https://www.vliegenraamshop.be/product/vliegenraam-op-maat/ en betaalde ik 480,28€. Ik ontving het pakket op Maandag 28 Oktober 2024 en toen ik de vliegenramen probeerde te plaatsen klopte de maat niet.
Op de website staat een beschrijving hoe de maten moeten doorgegeven worden:
### Hoe opmeten?
Meet de strakke dagopening van het kozijn in de breedte en in de hoogte op de millimeter nauwkeurig. Trek hier geen speling vanaf. Wij zorgen voor de juiste productiemaat. Zie [deze foto’s ter verduidelijking](https://www.vliegenraamshop.be/wp-content/uploads/2018/11/hoogte-en-breedte.jpg) of contacteer ons bij twijfel.
Dit heb ik correct gedaan. Dit geven jullie zelf toe in de mails (zie attached). Er staat duidelijk "Trek hier geen speling vanaf. Wij zorgen voor de juiste productiemaat.". Ik heb dus de juiste maat doorgegeven, geen speling vanaf genomen en ik heb niet de juiste productiemaat gekregen.
Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na 10 December 2024 toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,