Ik bestelde op 06/06 een zwembadrobot die voorradig was, de onze was stukgegaan en ik had zeer dringend er één nodig. Levertijd 1 à 3 dagen. Na verschillende mails, uiteindelijk een zwembadrobot ontvangen op 26/06. Ik heb bij de levering de doos geopend, en ik stelde vast dat het de verkeerde robot is die zij opgezonden hadden.
Ik heb namelijk de “Zodiac Freerider RF 5400 IQ” besteld en die die wij ontvangen hebben is een “Zodiac CNX LI 52 IQ Freedom”
Deze is minder geprijsd of die die wij besteld hebben. Ook is er geen 2e filter voorzien, waar bij de Freerider die inbegrepen is. En het belangrijkste is dat de batterij veel minder krachtig is : 6,4 Ah en de Freerider 10 AH. Na enkele mails, waar ikzelf uiteindelijk vraag om de procedure van de "herroeping", geen antwoord meer. Dan maar eens de chat geprobeerd, waar een zeer onwillige en botte dame maar telkens beweerd dat zij niet in fout zijn. Wat ik ook aantoon van het mindere accuvermogen, een 2e filter die niet inbegrepen is en de mindere aankoopprijs tegenover wat ik betaalde, draaide op niks uit, het bleef dezelfde robot. Wel gaf zij uiteindelijk aan dat ik de verkregen robot kon terugzenden. Wel zou ik voor de retourkosten opdraaien. Daarna ineens geen respons meer. Na de hieronder reviews gelezen te hebben, was dit geen optie, hoeveel van hun klanten hebben nog geld tegoed. En dan zou ik nog extra retourkosten moeten betalen ?? Ik zal deze review ook op "Testaankoop" plaatsen. Had ik maar eerst naar de reviews gekeken, dan had ik gezien dat er 65% van de klanten slechts 1 ster gegeven hebben. PAS OP : Piscina robots is dezelfde firma als Poolrobots Store